יקר מדי ואיטי מדי
כל ארגון כיום מספק לעובדיו שירותי IT שונים. משירותי ניהול מחשבים ועד שירותים ייעודיים של ניהול ידע ותוכן בארגון. שירותי IT אלו, מהווים יותר ויותר חלק מליבת העשיה של ארגונים. בנוסף, אתגרים חדשים מוצבים כל שנה בפני מנהלי IT בארגון כיוון שבכל שנה גדל הצורך ודרישות המשתמשים לניהול שירותי IT נוספים בארגון.
ארגונים קטנים משתמשים לעתים בשירותי יעוץ חיצוני או עובד בעל ידע כלשהו בתחום ה- IT. ארגונים בינוניים וגדולים, מסתמכים על מחלקות מיוחדות לניהול IT בארגון הכוללות לעיתים עשרות ומאות עובדים.
פתרונות אלו יקרים מדי ואינם עונים על צרכי השינוי התכופים בעולמנו כיום!
שירותי IT בארגון חייבים לספק את היכולת לגדול מבלי להשקיע כל פעם בתשתיות חדשות, הכשרת כוח אדם חדש ורכישה והטמעה של תוכנה חדשה.
חברות רבות בוחרות להשקיע את תקציבן בשמירה על תשתית מחשוב קיימת במקום להשקיע בטכנולוגיות חדשניות אשר יספקו להן יתרון תחרותי אל מול המתחרים.
הבעיות העיקריות העומדות בפני מספקי שירותי IT:
1. בעיית חומרה: שירותי IT בארגון חייבים להיות אדישים לגידול או קיטון של כמות המשתמשים בארגון.
2. בעיית תוכנה: שירותי IT בארגון חייבים לספק את התוכנה המתקדמת ביותר והטמיע אותה מחדש בארגון.
3. בעית ביצוע: לשירותי ה- IT בארגון דרוש הידע וכוח האדם המספקים על מנת להטמיע את השינויים התכופים.
הפתרון:
פתרון מחשוב בענן משכתב את כללי המשחק בארגון. מחשוב ענן מאפשר יכולת הרחבה וזמינות של משאבים ותוכנות באופן דינאמי. כל זאת, ללא תלות בכוח אדם בארגון ותוך חסכון כספי ניכר.